Playstation 4 dato avslørt?


Det kan kanskje se ut som utgivelsesdatoen til PS4 er avslørt.
En ansatt på en stor elektronikk kjede fikk nemmelig nyss om at en ny sony konsoll kommer inn på lager 21 oktober.

Ikke så lenge til om det skulle vise seg å stemme. Tror den kommer litt før xbox one og da siden den jo ikke skal komme før i november, men Microsoft har jo gjort helomvendinger før så hvem vet om de kanskje prøver å komme sony i forkjøpet.
Blir interessant å se om datoen viser seg å stemme.

Har du tenkt å kjøpe en PS4 med en gang? Selv venter jeg til det faktisk kommer noen spill jeg har lyst på.

Kilde og bilde: Neogaf
#spill #PS4 #playstation

6 kommentarer
    1. Jeg syns datoen virka litt tidlig, men morsomt hvis det stemmer. For meg spiller det ikke så stor rolle, siden jeg ikke skal ha den på release.
      Ser for meg at de slipper en ny vita istedetxD da blir det skuffede fans

    2. nerdslife: Ikke så langt fra 21 oktober til november da 😛 Tror nok de har veldig lyst til å komme Mcirosoft i forkjøpet med lansering så skulle ikke forundre meg om dette ryktet stemmer.
      Hehe, tror nok folk hadde blitt litt skuffet om det var en ny vita ja. Ikke at jeg har noe imot en ny og billigere vita som bruker vanlige sd kort da 😛

    3. Var novemberr det opprinnelige? For det har jeg ikke helt klart å få med meg. Jeg har meldt meg litt ut av denne generasjonen med konsoller jeg. Det er så mye dill og virrvarr. Nei, men da stemmer det jo sikkert. Lol

    4. nerdslife: Vel Microsoft har sagt de skal lansere i november. Og 29 november er jo amerikanernes store shopping dag black friday, så det er liksom tatt som en selvfølge at også Sony vil være ute til den datoen.
      Men er jo ikke godt å si, får bare vente og se.
      Sant at det har vært en del frem og tilbake, spesielt med alle endringene microsoft gjør med xbox one nesten hver uke hehe.

    5. Nå har jo microsoft fucka opp lanseringen i Europa og da norge (jeg er ikke overrasket). Får holde øye med PS4 ja.. jeg skal ha den med en gang! 😀

    6. Izayoi: Ja når får Sony fritt spillerom i deler av europa, riktignok de minste delene, men still.
      Skal ha meg en ps4 etterhvert når spillenne komemr. Ryktes jo om en ps4 + vita bundle, hadde vært kjekt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg