Shiren the Wanderer on my PS3?

Fikk nyss om at en får noen nye PSN ikoner om en lastet ned den japanske demoen av Terraria.
Så etter litt komling rundt i den japanske psn storen fant jeg omsider demoen og fikk de nye ikonene.
En av dem er jo Shiren the Wanderer fra SNES og Nintendo DS spillet med samme navn, awesome! 🙂
Monokuma fra PSP eventyrspillet Trigger Happy Havoc: Danganronpa er også et av ikonene en får, men jeg går for Shiren.

Appropå Shiren the Wanderer, veldig synd at vi bare fikk det aller første spillet i serien på engelsk, Japan vil ikke dele med oss 🙁

Shame at ikonene bare kan brukes til den profilen som lastet dem ned dog, ikke ofte jeg bruker den japanske kontoen min, men litt morsomt still.
Sony er høvelig gjerrige på avatarikoner, tror aldri jeg har sett et eneste et gratis på den europeiske storen.

Dette er ikonet jeg bruker på min vanlige PSN konto

Hvilket ikon har du?

Bilde: My iphone og Sony
#spill

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg