Spillblog: Capcom vs Snk 2 – Surviving against all odds

Capcom vs Snk 2 er et av mine favoritt slåssespill. I dette crossover spillet møtes slåsskjemper fra Capcom spill som Street Fighter og Darkstalkers og karakterer fra SNK’s egne slåssespill som King of Fighters og Samurai Showdown.
Spillet har en masse innhold og i dag fikk jeg lyst å spille litt survival mode, som jo er å se hvor mange karakterer en kan bekjempe med en energimåler før en blir slått ut.

Bli med og se hvordan det gikk:

Ble litt knøvling i starten, jeg må få kjøpt meg nye ps2 kontrollere gitt, de begynner å bli ganske slitte de jeg har. Men klarte å komle meg forbi tre motstandere.

Make that four 😛

Så bar det videre til mostander nr 4, nemmelig Morrigan fra Darkstalkers serien.

Det gikk ikke så bra nei, her stoppet det 😛

4 wins, ikke akkurat noe å hoppe i taket over.

Jeg tok en ny omgang, jeg skulle da vel klare å komme meg lengre enn bare fire wins!

Det gikk bedre denne gangen, 6 wins. Vil jeg klare å beseire Vega fra Street Fighter 2?

Jepp, det klarte jeg 😛

Så var turen kommet til Ryus rival og kompis KEn, også fra Street Fighter 2.

Den kampen gikk ganske greit som en kan se på min energimåler, sorry about that Ken 😛

E. Honda også fra Street Fighter 2 (mange SF 2 folk denne gangen gitt) gikk det også greit å beseire.

Så var turen kommet til motstander nummer 10, nemmelig Akuma fra Super Street Fighter 2 turbo. Han var en hemmelig karakter i det spillet og den absolutt vanskeligste karakteren å beseire.

Og han var visst ikke helt enkel i dette spillet heller, dette ser svart ut.

Nei dette gikk ikke min vei, Akuma banket meg uten store problem.

9 wins fikk jeg denne omgangen, vel det er ihvertfall bedre enn 4 😛

Er veldig gladi slike survival modes i spill. Perfekt for å bare sette seg ned og spille. Så utrolig synd at ikke Street fighter 4 har en slik modus.

Har du spillt noen slåssespill i det siste?

Bilder: My iphone

#spill

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg