Final Fantasy X-2 HD mangler innhold?

Det klan se mørtk ut for at vi får hele Final Fantasy X-2 i HD utgaven.
Ekstra dungeon “Last Mission” fra International utgaven av spillet er nemmelig enda oppe til vurdering om det får bli med ifølge Squeenix.
Her er hva de har sagt:

“The inclusion of the Last Mission is currently under consideration,” he said. “We’re looking into the possibilities with the ROM capacity and development schedule in mind.”

Ahem, vi har 50gb på en bluray squeenix, så ikke kom her med plassproblemer på platen.
Snakker om pr snakk. Og at de enda ikke har bestemt seg for om de skal ha det med eller ikke så sent? Merkelige greier.

Aaagh, skulle ikke forundre meg om det ryktet som svirret for noen måneder siden om at Last Mission skulle bli dlc stemmer.
Så utrolig irriterende og sleipt av squeenix if true!!
Sitter vi der med et ukomplett spill på platen.
Så lei av slikt!

Hva synes du om at Squeenix muligens holder tilbake Last Mission?

Kilde: Neogaf
Bilde: Google

2 kommentarer
    1. Det er dritt det der med DLC, nesten i alle tilfeller, jeg er for det meste en offline spiller, (har internett tilkoblet, det er ikke problemet)
      Men å kjøpe spilla mine digitalt er ikke noe jeg gjør med mindre det er på Steam eller at spillet kun finnes digitalt på konsollen jeg vil ha det på.
      Og så har vi det der med at de kutter ut innhold for så å selge det etterpå, sleipt, grådig og unødvendig!!1!
      Nå vet jeg ikke hvor stort det oppdraget du snakker om er da, men eneste dlc jeg kan huske å ha kjøpt meg er de som kom til Alan Wake, slik at jeg fikk fullført historien, men de kunne pakket det inn på spillplaten siden det tok meg knapt en time eller no å fullføre..

    2. nikra: Har knapt kjøpt noe dlc jeg heller, er fan av disse “game of the year” utgavene spill ofte får hvor en får alt på disc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg