Weekend over – A new week begins

Da var helgen over og vi er igang med en ny uke.
I am happy to report at jeg fullførte alle punktene på min weekend to do list 😛

I løpet av helgen spillte jeg litt på Ghostbusters og Silent Hill på wii. Hvorav begge to ikke var så verst, men lider litt av bevegelseskontrollene.

Kom meg et stykke videre på det melankolske jrpg spillet Eternal Sonata, håper kampsystemet tar seg opp snart. Bra flott spill visuelt gitt det spillet selv om det begynenr å bli noen år gammelt.

Fyrte også opp jrpg spillet Ni No Kuni på ps3’en og kom meg et ørlite stykke lenger, fullførte en bounty quest med å beseire et tremonster.

Så ble det en del arbeid med å få savene fra ff9 til å funke, faktisk såpass mye at det egentlig ikke ble noe særlig spilling av ff9 😛
Så på slutten testet jeg litt eventyrspillet Danganronpa: Academy of Hope and High School Students of Despai på psp som akkurat har fått en engelsk translation patch. Virker interessant så langt, og ganske sprøtt.
Og dette var vel det spillrelaterte fra min helg sånn ca I think 😛

Hva har du styrt med i helgen?

Bilde: M iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg