Final Fantasy IX – The quest for the saves

Endelig!
Har styrt med å få mine Final Fantas IX saver til å funke i en god stund nå.
Fikk nemmelig lyst å fortsette litt på spillet, men det var jaggu ikke bare bare å få savene til å funke.
Har jo spillet på vanlig ps1, men fikk lyst å spille det på emulator og derfor måtte jo savene overføres fra ps1 til pc og det var en del styr med.

Jeg spillte det første gang da det kom ut og kom meg bra langt, tror det var disc 3, men der ble det stopp av en eller annen grunn. Mulig discen var ødelagt eller noe husker ikke helt. Dessverre er den saven lost to the winds så for en del år siden startet jeg på nytt og kom til plate 2 hvor jeg er nå. Jeg har med andre ord ikke klart spillet.
Vet ikke om jeg vil spille så mye akkurat nå, etter alt styret med å få savene til å funke er jeg liksom litt lei 😛

Men nå ligger det ihvertfall klart.

Vi koster på oss den flotte pianoversjonen av Melodies of Life 🙂

Bilder: My pc and my iphone

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg