The Last of Us sure is fun fun!

Det har blitt en del The Last of Us i helgen.
I like it, morsomt å lete eter items og ammo, craftingen er fun, kampsystemet er fleksibelt, en del forskjellige måter en kan takle en kampsituasjon på. Og både storyen, det visuelle og voice actingen er virkelig bra så langt.

Tror jeg fant igjen det huset i spillet som vi så i den aller første traileren for The Last of Us.
Morsomt at det faktisk ble med i spillet, ikke alltid det skjer, bare å se på trailerne fra Bioshock Infinite det, masse saker der som aldri kom med i selve spillet.

Ooo, a locked safte, what could be isnide I wonder?

Sweet, more items!

Du vet du spiller noe bra når du ser ned på klokka og den er blitt over to før du kommer deg i seng 🙂

Bilder: My iphone

8 kommentarer
    1. tror det blir kjøp ja 🙂
      Men må vente siden jeg kjøpte bayonetta, NFS most wanted U og RE: racoon city før helga ^^

    2. Har kommet ganske langt nå… OH MY GOD! Det er det jeg vil si om saken.. spill som faktisk får tårene til å renne mer en en gang!

    3. Izayoi: Høres lovende ut 🙂
      Kommet over til høst nå, riding a horse!
      Veldig flotte skogsområder der. Spillet fortsetter å imponere med hva de klarer å presse ut av ps3’en.
      Now back to playing!

    4. Izayoi: Thanks!
      Har fri i dag så nok en gang ble det noe sent i går kveld 😛
      Men fremdeles ikke klart spillet, føler på meg at jeg nærmer meg nå dog. Today is gonna be the day!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg