Min første pakke fra ebay!

Yeey, i dag fikk jeg min første ebay pakke i posten!
Eventyrspillet 999 på nintendo ds nytt i plastikk til 216kr var ikke ille. Kanskje ikke superbillig, men spillet kom jo aldri ut i europa så ikek så enkelt å få tak i. Veldig kjekt at det var splitter nytt i plastikk og synes jeg.
Godt å ha fått testet ut ebay, nå når jeg liksom har fått prøvd det ut er det liksom litt safere å kjøpe mer der.
Gikk jo fort og, tok bare 1 uke fra spillet var sendt fra usa til det lå i postkassen.
Så utrolig mye flott på ebay 🙂

Bruker du å kjøpe fra ebay?

6 kommentarer
    1. nerdslife: De endret cover når de trykket opp flere eksemplarer rundt da Virtue’s Last Reward kom ut.
      Hehe, ja er farlig mye morsomt på ebay 😛

    2. nerdslife: Ditt cover er det første. Dette nye som jeg har ble nok satt på for å linke det opp mot Virtue’s Last Reward, det står f.eks Zero Escape Volume 1 oppe i høyre hjørne nå. Kjekt at du har førsteutgaven da 🙂
      Hehe nei kan ikke huske å ha sett så mange bulbasaur hoodies ellers 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg