It’s movie watching time – Timecrimes

I dag skal jeg gjøre et forsøk på å se filmen Timecrimes, tror den har noe med tidsreiser å gjøre og slikt er jo morsomt 🙂
Ellers vet jeg egentlig ingen ting om filmen bortsett fra den ble anbefalt på imdb forumet til filmen Triangle, som jeg så i går. Den var ikke så ille den forresten.
Jeg sier gjøre et forsøk for jeg ser ikke ferdig filmer jeg ikke liker, kommer jeg meg igjennom Timecrimes? Time will tell! 😛

UPDATE
Jepp filmen var sebar, vil ikke si den var super, men heller ikke crap.

En helt vanlig mann blir ved et uhell involvert i et tidsmaskineksperiment og reiser tilbake i tid en time. Men som vi alle vet er ikke tiden noe en herser med uten konsekvenser.

Ganske sprøtt hva filmskaperne får til uten noen spesialeffekter overhodet.
Som sagt den var ikke super, men time travel stuff is fun, og nei det er ikke noen slasherfilm selv om posteret kanskje får en til å tro det hehe.

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg