Ny KINGDOM HEARTS HD 1.5 ReMIX trailer

Her har v i en splitter ny trailer fra den kommende HD Samlingen KINGDOM HEARTS HD 1.5 ReMIX (ja det skal være store bokstaver på slutten der :P),.
Gleder meg virkelig til dette he r, det første kingdom hearts er et av mine favorittspill otg dette er jo final mix versjonen som har mer innhold og, yeey 🙂
Shame de bruker den crappy engelske versjonen av sangen Hikari da, japanske er jo kjempefin, eng is not.
Egentlig synd samlingen ikke kommer til ps4 isteden når den jos nart er på trappene, blir liksom litt pussiog å lansere nyversjoner av spill på den forrige generasjonen konsoller. Hadde vært supert om de f.eks hadde gitt Kingdom hearts 1.5 og 2.5 bundle på ps4.
Og så er det såklart så synd at vi må vente helt til høsten…

Hva synes du om traileren?

Bilde: Google

6 kommentarer
    1. bumblebenni: Ja gleder meg virkelig til KH HD 🙂
      De jobber enda med FF X HD, siste nytt er at det kommer med FF X-2 HD i samme pakke. Ikke dumt det.

    2. Jeg er litt likegyldig til X-2 egentlig.. Jeg klarer liksom ikke å engasjere meg i det spillet. Jeg har prøvd noen ganger men jeg vet ikke helt jeg. Kanskje jeg må prøve enda en gang.
      Men X gleder jeg meg litt til å spille i HD. Det var et utrolig pent spill da det kom – HD vil ikke gjøre det noe mindre pent 🙂
      Men at de slipper dem i samme pakke gjør jo ingenting. Da slipper man å kjøpe det dersom man er en samler i hvert fall :p

    3. bumblebenni: Jeg er i samme båt på FF X-2 aldri klart å sette meg inn i det. Faktisk har jeg ikke fullført hele X enda heller, synes det var en liten nedtur at spillet var så rett fram og lineært i forhold til de tidligere FF spillene. Husker og spesielt fjesene var utrolig flotte på figurene i spillet da det kom, blir jo morsomt å se om det ser spes mye bedre ut i HD.

    4. Joda, det var veldig lineært. Det var en ekstremt stor overgang i FF-serien… Men det var artig da hvis man la fra seg de tidligere opplevelsene. Jeg tror mye av cutscenene blir nydelige i HD.
      Blandt annet den scenen hvor Yuna utfører the sending fra den byen som blir knust. Det var en av mine favoritter.
      Jeg kom så langt som til kampen mot Sin, men av eller annen grunn gikk jeg aldri inn i kampen.
      Men han er jo ikke immun mot zombie.. Så kast zombie og phoenix down på ham… Vips. Litt lite gjennomtenkt av dem.

    5. bumblebenni: Vurderer å gi spillet en ny sjangse nå, en annen stor grunn til at jeg ikke fullførte det var at jeg mistet saven min, ikke morsomt å måtte starte heelt på begynnelsen hehe.
      Ja ikke godt å si med cutscenene i hd, lurer på om noen av dem var cgi og vil de isåfall gjøre dem om igjen? Blir interessant å se.
      And hey, thanks for the tip on the boss! 😉
      Husker de kunne være kjempelange de bosskampene, men morsomme og, en del taktisk tenking der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg