Path of Exile – Some stuff happened

Har blitt litt path of exile i helga, blitt level 12 nå, I kinda like it, selv om en kan bli lit utbrent på det etter å ha spillt en stund.
Og selvfølgelig er det veldig synd at det er bare online da…

Har kommet meg et godt stykek inn i akt 1 nå og fått sett en del forskjellige omgivelser som strender, sumper, huler, klipper og fengsler. Endelig fått meg et bedre sverd enn det rustne jeg fant i starten, sweet!

Hva har du spillt på i helgen?


Spillet har i likhet med diablo serien champions, spesielle sjeldne sterke fiender, så digg å møte slike!


Huff er så lei av disse hulene med alle krabbefiendene, gleder meg til å komme ut herfra.
Rare item, yeey!


Enda en champion, have at you!


Puhh, endelig ute i sollyset igjen etter å ha vært nede i de hulene i hva som føles å være en evighet. Gode gamle skjeletter, de knaser så bra når de beseires 😛


Det er en god del items som kan modifisere utstyr i spillet, brukte tre forskjellige på dette sverdet. It turned out super awesome!


Aaaaagh, brukte en chaos orb på sverdet mitt i den tro den vilel gjør det enda bedre, men leste ikke beskrivelsen godt nok. Den gjør en rare item om til en annen rare item virker det som, my sword is destroyed! 🙁


Kom til en ny type fioender, en slags ulver som eksploderer når de er beseiret, eksplosjonen skader litt faktisk.
Fremdeles godt å være ute i sollyset.


Skjelett champion fiende jeg traff på nede i et fengsel. Får god gammel diablo følelse av av omgivelsene her, det er mørkt og det er skjeletter og zombier, good stuff!


Hah, take that you skeleton champion! More delicious loot for me!


HEr slåss jeg mot den aller første skikkelige bossen i spillet The Butch… jeg mener Brutus! 😛


Bu.. Brutus defeated, and lots more loot for me, it’s like a bloody pinnata! 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg