Battletoads – Yep, it’s a bit hard, but also great

Testet litt Battletoads på nes i dag.
Spillet er jo kjent for å være vanskelig, men husker at jeg har kommet et bra stykke på det før så fikk lyst å teste det igjen for å se hvor langt jeg kom denne gangen.
Vel det gikk veldig bra på de to første brettene helt til den fryktede speedbike sekvensen. Her gikk det også veldig bra helt til et punkt jeg måtte ta et par ganger for å komem over, men så økte spilelt plutselig hastigheten på sekvensen sinnsykt mye og da jeg så ble game over og måtte ta hele banen på nytt ble det slutt for denne gang 😛

Veldig bra spill da Battletoads, god musikk, grafikk og ikke minst spillfølelse.

Bilder: Google

4 kommentarer
    1. Lenge leve Battletoads…!
      Det er et av de råeste spillene jeg husker fra da jeg var liten! 🙂
      Pause-musikken er enda den råeste pause-musikken jeg har hørt i et spill 😛
      Men desverre har jeg heller ikke kommet lenger enn speedbike banen alene, men sammen med broren min kom vi til snøbanen etter det noen få ganger 🙂
      Men har du prøvd co-op?
      Det kan både anbefales, samt ikke hvis du spiller mot venner som vil være en skikkelig j*vel :p

    2. nikra: Hehe joda jeg har spillt 2 player og. Er enklere på 1p da en slipper å bekymre seg for å bli truffet av 2p. Har kommet et godt stykke uti før, et surfebrett av noe slag.

    3. ah.. kult 😛
      Husker jeg var ikke så stor da, i og med jeg er 91modell.. men, jeg synes det var så kult å banke 2p når de ikke samarbeidet 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg