ZombiU fullført

Klarte zombiu forrige fredag.
ca 16 timer tok det, men føltes faktisk ganske kort.
Føler og de klunne gjort litt mer ut av det da det liksom stort sett var samme greia hele veien. Grunnen til at jeg reagerer sånn er kasnkje fordi det rett og slett ikke var vanskelig nok? Jeg mener, jeg døde jo 20 ganger så det var ikke kjempelett eller noe slikt, men jeg hadde stort sett alltid en del ammo så var aldri helt forsvarsløs. Kanskje jeg spillte mer forsiktig enn spillutviklerne hadde tenkt?
Likte det veldig godt da, ser stort potensiale for hva de kan få til i en eventuell oppfølger nå som fundamentet er lagt. Fingers crossed.

SPOILER

Jeg har faktisk litt lyst å starte på nytt, jeg klarte nemmelig ikke å fullføre den aller siste sekvensen i spillet.
Målet i slutten av spillet er å rømme fra London, og i aller siste sekvens har en bare ett liv, dvs. dør en så slutter spillet der uten at en klarer å rømme fra byen og jepp I died.
Men tror ikke jeg starter på nytt helt enda hehe. Skulle øsnke det hadde vært en hardere vanskelighetsgrad.
Vel det er jo survival mode el hva den nå het der en bare har ett eneste liv, men ikke akkurat det jeg tenkte på.

END SPOILER

Har du spillt zombiu?

Bilde: My iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg