Spillbog: Zombiu – I lost all my awesome stuff!!

Aaaaaaagh, mistet alle de awesomme sakene mine i zombiu!!

Jeg døde første gang da jeg kom ut fra et kjøpesenter etter å ha lootet litt godsaker der inne, det var en haug med zombier etter meg, en ny type hylende zombie el hva det var, fulgte ikke helt med var opptatt med å finne ut hvor jeg skulle. Det ble frenetisk løping rundt med zombier i hælene mens jeg sjekket gamepaden for kartet.
Løp inn i et rom uten utgang og zombiene veltet inn over meg. Fikk skutt en del men så gikk pistolen tom og måtte reloades og da tok de meg.

Spillet er slik at når en dør vil en våkne opp som en helt ny person uten alt av gjenstander en hadde før en døde, klarer en så å komme seg tilbake til hvor en døde uten å dø igjen kan en beseire sitt tidligere jeg som zombie og få tilbake alle gjenstandene.
Jeg klarte ikke det, jeg døde igjen uten å finne min egen zombie, som betyr at jeg mistet allt!
Hadde tilog med 20 kuler til pistolen og to våpen upgrades, sniff.

Bilde: My iphone

5 kommentarer
    1. Nikra: Konsollen er ikke så dum om enn litt treg når det kommer til loading. Morsomt med spilling på gamepaden. NsmbU og ZombiU er morsomme så langt.

    2. Nice !
      Har helt siden filmen “i am legend” ønsket at noen kan lage et zombie spill der du faktisk må kjempe for å overleve samt kjenne et konstant jag etter seg (på en god måte) :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg