I was at the James Bond Skyfall Premiere at Royal Albert Hall (sorta)

Okei, nei jeg var ikke i england, jeg så bare på livestreamen fra den røde løperen på premieren på den nyeste James Bond filmen Skyfall 😛
Siden bond jo har 50 års jubileum i år var det litt spesielt og premieren ble derfor lagt til den storslåtte Royal Albert Hall.
Litt morsomt å se på, nesten litt surealistisk å tenke på at en sitter her i norge og følger med på noe slikt som skjer akkurat der og da. Så ikke på hele da, Daniel Craig kom først så fikk med meg at han gikk rundt og vinket og så ganske fornøyd ut, ihvertfall glimtvis.
Her var det nemmelig ikke mye tid til å nyte øyeblikket, her skulle det signeres autografer, først på ene siden av den røde løperen og så den andre. Selv om det å kalle deg “signere” og “autograf” nok er å ta litt i. Var mer at han var borti arkene eller hva annet det nå var folk ville ha signert med tusjen sin. Klarer en å lese Daniel Craig etterpå blir jeg overasket 😛

Skjønner det jo da, kan jo ikke bruke lang tid å skrive når så mange roper og skriker og vil ha en autograf på en slik tilstelning.
Men det ser litt pusig ut når Craig bare strekker tusjen og hurtig skribler ned noe som nok kan tolkes som alt mellom himmel og jord i etterkant.

Tror ikke jeg helt skjønner det med autografer, de betyr jo ingen ting. Okey så Daniel Craig har skriblet ned noen streker på Dvd coveret ditt, so what? Han vet ikke hvem du er, han så sikkert ikke fjeset ditt en gang.
Synes litt synd på Craig jeg, ser for meg at han satt i bilen før han gikk ut og tenkte “here we go, better give the people what they want”. Hadde mye heller sett at han fikk gå i fred på den røde løperen jeg. Det føles så falskt at han må løpe fra side til side og signere. Jeg tenker ihvertfall at dette er noe han gjør fordi filmselskapet sier at han må.
Men men what do I know, kan jo være han liker det for alt jeg vet.

Det ble et par intervjuer med Craig også der de spurte de selvsagte spørsmålene og Craig prøvde som alle andre som får slike spørsmål å komme på noe vettungt å si. Heldigvis var det korte intervjuer. Tror både jeg og Craig pustet lettet ut der 😛

Etterhvert dukket resten av skuespillerne fra filmen og reigssøren opp, godeste Chrisotpher Lee tok også turen innom.
Han spillte jo bond skurk i the man with the golden gun. Morsomt.

Var ihvertfall litt morsomt å se på, ikke mange 50 års James bond premierer.
Er spent på filmen Skyfall, har jo fått gode kritikker så langt 🙂
Er du?

Bilder: Dagbladet og VG

2 kommentarer
    1. Lita: Har likt Bond siden jeg ar liten jeg og, husker jeg så mange av Connereys filmer som liten 🙂
      Spent på skyfall ja, fingers crossed!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg