Super Mario Kart er 20 år gammelt i dag

Tenk det, i dag er det hele 20 år siden nintendo gav ut super mario kart på super nintendo.
27 august 1992 kom spillet ut i japan, og siden da har de fortsatt å komme.
Husker godt jeg spillte snes spillet en del, fikk det aldrik selv dog. Tror jeg leide det en del. Husker jeg satte pris på at spillet hadde 2 player, da det jo ikke var alle spill som hadde det. Det å kunne spille 2 spillere både på championship og battle mode var virkelig morsomt.
Mitt favorittspil i serien må nok være Mario Kart Wii, som deffinitivt er det i serien jeg har spillt mest, etterfulgt av Mario Kart 7 til nintendo 3ds.

Ganske spreøtt å tenke på at det er hele 20 år siden nå.

Hva er ditt fvoritt Mario Kart spill?

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg