Weekend ramblings


Beware, rambling uninteresting text ahead.

Rolig dag idag, vel egentlig hele helgen. En del ting jeg egentlig har lyst å starte opp men kommer liksom bare ikke igang (DayZ, Transformers: WFC, Kingdoms of Amalur etc.) Annoying!
Ble litt podcast høring og surfin. Filmbladet EMPIRE‘s filmpodcast virker ikke så verst.

Ble bare til at jeg testet litt det nye Death Rally spillet som kom på fredag, ikke så helt ille, men føles veldig hmm, tynt? En tar bare massevis av korte løp med forskjellige små mål. Så får en xp og penger og rince repeat. Merker liksom at spillet i utgangspunktet var laget for iphone og litt for “Freemium” generasjonen i og med at du tjener noe utansett hva du gjør. Føles litt som selve spillet bare er der for å få opp målerne. Nei jeg vet ikke, bare noen tanker..

Testet og litt commodore 64, vel bare en emulator da., Selve maskinen ligger stuet inn på familiens kvist dessverre.
Egentlig for å lage en ny one life chellenge, men det gikk egentlig ikke etter planen da jeg enten døde for fort eller for sent 😛

Ihvertfall morsomt å bare teste litt c64, testet Rodland der for muligens første gang, eller dvs. spillet lå jo allerede i mappen så godt mulig jeg har testet det før, men isåfall har jeg glemt det av. Anyways, faktisk en god versjon av spillet det må jeg si, var morsomt. Ble sittende å spille litt etter jeg døde even. Er slik bubble bobble style spill hvor en må fjerne alle fiender på en skjerm for å komme videre, med masse bonusgjenstander å samle opp for poeng og slikt.

Testet litt Giana sisters og må si jeg ble nesten litt overasket over hvor polert det faktisk var, så lenge siden jeg spillte det sist. Tok et par brett. Flott musikk på det spillet gitt,
Ble noen flere spill og, men bare kort test av dem.

Sett et par filmer i helgen.


Comic-Con Episode IV: A Fan’s Hope, en dokumentar om den store pop culture messen san diegeo comic-con. God film det, en del flaue øyeblikk dog. Folk gjør mye rart på comic-con hehe.

Sa jeg et par filmer? Jeg mente en film og litt av en annen.

Startet på The Raid: Redemption som visstnok skulle være bra, men nope it was not.
Generisk boring actionfilm om et swat team som sitter fast i en bygning omringet av gangstere. Utrolig kjedelig og uengasjerende. Ikke det at jeg ikke liker action, men er en film kjedelig så er den kjedelig uansett sjanger.

Nå er et jo ikke lenge igjen av sommerferien heller og, hvor mange dager med skikkelig sommer har jeg fått? 0.
Regn derimot har det vært rikelig med.

Bilder: Google og Photoshop

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg