Film: Teailer fra Silent Hill: Revelation 3D

Her har vi fått den første traileren fra filmen Reside…, ehh jeg mener Silent Hill: Revelation 3D. Filmen er basert på den kjente horrorspill serien Silent Hill.

Lett å se hvor de har hentet inspirasjon fra gitt, så mer ut som en resident evil film enn Silent Hill dette her. Mye over the top epic badass moments istedenfor stemning og slikt. Kan jo bli bra, dette er jo tross alt bare en trailer. Den første filmen var jo ikke så helt ille.

Umbrella Corporation logo (bad guysa i resident evil)

Fra Silent Hill: Revelation 3D traileren

Coincidence?

Bilder: Google og youtube

3 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til å se den nye silent hill filmen jeg, liker den forrige ganske godt og mye bedre en resident evil filmene som jeg overhode ikke liker.
      Favoritt-tingen min med forrige film var vel egentlig at de ikke hadde komponert noe musikk, men bare brukt musikken fra spillene..

    2. bumblebenni: Den første filmen var ikke så ille den, likte også godt musikken i den. God stemning hadde den også og ikke bare action og badass moments hele veien. Håper jo denne oppfølgeren blir bra, men traileren gir meg som sagt mer assosiasjoner til resident evil filmene enn den første silent hill filmen. Fingers crossed!

    3. bumblebenni: Og ja, Resident Evil filmene er virkelig bedrøvelige greier. Sett den første filmen og vel 10 min inn i nr 2 før jeg bare måtte slå av.
      Og for å gjøre vondt enda verre så ser det jo ut som filmene har begynt å påvirke spillserien nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg