Spillblog: DayZ – Aargh my leg, and the biggest horror of them all


Se der, endelig et hus med en ulåst dør i. Mon tro hvilke godsaker en vil finne der inne?
Nei det får jeg visst aldri vite da spillet er for buggete til å la meg gå opp trappen framfor døren. The hunt for resources continues.


Fremdeles ikke funnet noe nevneverdig og fikk en skokk med zombier i hælene. Husker je så en stige på en fabrikk jeg gikk forbi i sted så la på sprang dit. Zombiene kan kanskje svømme, men stiger kan de heldigvis ike gå i.
Problemet er bare at de står og venter på meg nedenfor bege stigene!


Nei her har en ikke noe valg, jeg må hoppe.
Here goes nothing! Ouch, bristet benet, men ellers gikk det bra. Her gjelder det å snike seg una zombiene å komme seg videre.


Etter mye leting fant jeg endelig et hus med ulåst dør. Og hva har vi her? Et brekkjern? Og en kan faktisk slå med det, sweet!


Puhh, ble overfalt av to zombier, men heldigvis klarte jeg å slå ned ihjel med brekkjernet. Ble skadet en del da en jo må være veldig nært innpå, men jeg døde ihvertfall ikke.


Aaaargh, my leg! Det kom flere zombier og det gikk virkelig hardt for seg dene gangen. Jeg brakk benet.
Prøvde å bandasjere meg, men det hjalp ikke.
Den eneste måten jeg kan komme meg noe sted nå er ved å krype. This is going to take a while..


Crawling crawling crawling rawhide!


Det går ikke fort når alt en kan gjøre er å krype, men se her, kan se ut som en forlatt butikk. Kanskje det er noe som kan hjelpe der inne? Om jeg bare kommer meg opp trappene..


Puhh, klarte såvidt å kommeg meg opp alle trappetrinnene. To the store!


Shit, en zombie hadde fulgt etter meg inn i butikken. Krøp så stille jeg kunne så langt inn i rommet jeg kunne komme og håpet han ikke ville finne meg. Heldigvis snudde han etter en stund og gikk ut igjen. Puhh..


Fant litt av hvert av mat og ammo i butikken, og fyrstikker. Så digg hvor mange forskjellige gjenstander som er i spillet.
Ingenting som kunen hjelpe mot et brukket ben dog. Det var flere rom i butikken så får ta en titt og se hva jeg kan finne der.


Wow en pistol. Litt skår i gleden når jeg bare kan krype, men nå har jeg ihvertfall noe jeg kan forsvare meg med på avstand. Plukket opp pistolen og stavret meg på bena for å sette inn et magasin da jeg plutselig hørte flere pistolskudd. Huh tenkte jeg, jeg har jo ikke skutt noe. Kanskje spillet var bugget tenkte jeg idet jeg falt i bakken. Jeg hev meg rundt og så en annen overlevende stå der med pistolen siktet mot meg. Han trodde ivsst jeg var død så jeg fikk tid til å fyre av et noen skudd mot ham, men det ble for det meste bom. Igjen hørte jeg en serie med skudd bli avfyrt før alt ble svart..

It’s not the xombies, it’s the people that are the real horror!

Bilder: My pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg