Spillblog: Tekken 3D Prime Edition – So close

Tekken 3D Prime Edition på nintendo 3ds har en survival mode (bekjemp en rekke fiender på rad med en energimåler).
Her kan en velge hvor mange mostandere en vil prøve seg på, ens tarter med 5, og etter å ha klart den låser en opp 10, så 20 osv.
Jeg har så langt klart å låse opp 20 manns utfordringen, og idag kom jeg helt til mostander nr 20 som var en slags boss eller noe, han hadde ihvertfall utrolig mye liv. Han slo og slo, og sparket og sparket, men fremdeles hadde han massevis med liv igjen og så, dingding, tiden gikk ut, og han hadde såklart mer liv enn meg.
Aaaagh!

Bilde: min iphone

2 kommentarer
    1. Survival mode er moro det.. husker da Hwoarang var komplett overpowered så kom langt med han! Ikke like lett i disse dager 🙂

    2. Lita: Han og de derre sparkene hans 😛
      Digger slike moduser jeg, morsomt å se hvor langt en kan komme, samt de varer jo så lenge en vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg