Spillblog: Diablo 3 – Stuff happened, there are dead bodies everywhere!

Blitt litt mer Diablo 3 spillining og det går litt fremover på nightmare.
Min barbar er nå blitt 37 levler gammel (ser ikke en dag eldre ut enn 30 :P)


Jeweler er blitt level 5! (new cheevo :P)


Og kan endelig lage enda bedre gems!


Som gjør at jeg nå kan sette enperfect ruby i øksen min og gjære den even better!


My gem collection


Blacksmith er nå level 6! (no new cheevo)
Fremdeles ikke funnet særlig mye bra å crafte der, men er nå noe å bruke penger på.

Kom over en ny event i Highlands cave. Alltid morsomt å finne nye slike.

Merkbart oftere en finner døde kropper med items i Diablo 3 enn i diablo 2 har jeg lagt merke til.
I D2 var det jo oftest i tønner og andre knusbare objekter en fant gull og items, her er det jo flust av stakkars døde son ligger overalt, mens i D2 var det jo bare noen her og der.

Bilder tatt på under 5 min spilling (og var fem seks til jeg ikke tok bilde av):

Må si det er irriterende det at achivementene er bugget, får jo om igjen en del jeg har fått før. Håper blizz får fikset dette!

Spiller du Diablo 3? Hvilken vanskelighetsgrad holder du på med?

Bilder: My pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg