Ikke forvent oppdateringer med nytt inhold til Diablo 3

De som spiller wow kjenner nok til at Blizzard titt og ofte oppdaterer spillet med nytt innhold, som nye quests, monstre, dungeons etc.
Dette kommer ikke til ås kje med Diablo 3 ifølge Blizzard.
Det eneste de kommer til å endre i oppdateringer er balansen på spillet og kanskje nye items.

Skuffende å høre da jeg faktisk var ganske spent på hva Blizzard vile gjøre med nytt innhold i oppdateringer til Diablo 3 siden de jo har gjort så god jobb med wow.

Utvidelsespakker til Diablo 3 vil vi nok få da er jeg bra sikker på, det er da noe.
Men føles liksom som en bortkastet mulighet at de ikke oppdaterer spillet med masse nytt innhold underveis.
Nye items er da ihvertfall noe.

Kilde og bilde Blizzards hjemmeside

2 kommentarer
    1. Er egentlig litt glad for at det ikke er som WoW. Diablo er ikke et sånt type spill, det er noe man spiller seg igjennom og blir ferdig med. WoW blir man jo aldri ferdig med på sånn måte.
      Kanskje det kommer en expansion, men de setter vel heller fokusen nå på Heart of The Swarm vil jeg tro 🙂

    2. Lita: Her må jeg nok si meg uenig.
      Jeg synes Diablo serien er prakteksemplet på spill en nettopp ikke bare spiller igjennom og gjør seg ferdig med.
      Det at spillet lager en ny verden hver gang og alle de gazillioner med items bidrar jo til dette.
      Folk spiller ikke Diablo 2 enda for no reason 🙂
      Hadde vært skikkelig awesome om vi hadde fått store oppdateringer ala wow synes jeg.
      Og expansions er egentlig en selvfølge. Bare å se på alle deres andre spill som Starcraft, wow, diablo 2 det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg