Spillblog: My journey trough The Kingdoms of Amalur – Wells with souls and flaming swords

Spiller Kingdoms of Amalur: Reconing.
Morsomt spill, godt kampsystem og en stor verden å utforske med masse å gjøre.
Come with me on my journey of adventure and wonder 😉


The Vell of Souls, fra helt i starten av spillet. It sure is green. (hmm kan ikke huske den så ut slik i Indiana Jones 😛 )

Etter å ha kommet meg ut av The Well of Souls loffet jeg bare rundt  litt, banket noen ulver, levlet opp lit. Kom etter hvert over en hule. Inne i hulen krydde det av Kobolts. Trodde de pleide å være små og blå jeg, men disse her var store og orange, nesten som tigre, vel tigre på to ben da hehe. Vriker som jeg kanskje gikk hit litt tidlig da de tålte en del juling. Men gikk bra det.
Fint lys her synes jeg.


Samme plass bare at jeg ser bakover, igjen flott lys, skinner fint på rustningen. Bloom effekten får virkelig kjørt seg i dette spillet 😛


Tadah, jeg har laget mitt aller første sverd. I name thy Firebrand’s Sword. En kan nemmelig gi navn på gjenstander en lager og jeg lagde et ildsverd.

Akkurat nå er jeg i en ny hule hvor jeg hjelper en kar med å finne en eller annen skatt han trengte. The adventure continues!


Firebrand

Bilder: spillet og google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg