Video Game Awards resultater?

Da var Video Game Awards overstått.
Hva resultatet ble og hvilke spill som ble kunngjort vet jeg faktisk ikke. Den streamen jeg så på i natt gikk ned, og da tenkte jeg det var like greit å vente med å se showet til neate dag da det kan sees i god kvalitet. Problemet er at jeg ikke finner noen steder å se showet!

Jeg har holdt meg unna alle spillsider da jeg ikke vil ødelegge overaskelsen med å se selve showet. 
Er jo mest morsomt å se det når en ikke vet alt på forhånd. 

Men jeg kan jo ikke vente på at showet blir tilgjengelig for alltid heller.
Finner jeg ikke showrt før ilveld tar jeg nok bare å ser trailere og nyheter.

Håper showet kommer snart.

Så du utdelingen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg