Dead Island nedlastbart innhold ute nå!

Nå er endelig det nedlastbare innholdet til zombiespillet Dead Island her.
Blood Bath Arena heter det og er en ny overlevelsesmodus hvor en skal overleve bølger med fiender så lenge en klarer. Digger slike moduser, alle spill burde ha slike.
Har ikke fått prøvd modusen enda, men skal sjekke den ut.

Dead Island Bloodbath Arena koster ca 78kr og kan lastes ned fra steam. Var bra dyr da må jeg si heldigvis har jeg slik forhåndsbestillingskode fra gamestop slik at det er gratis å laste ned for meg. Jeg mener 78 kr det er jo nesten en tredjedel av prisen jeg betalte for hele spilelt jo.

Har du Dead Island? Isåfall løp og last ned!

Bilder: steam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg