Lyst å ha med film/tv-seriesamlingen på din iphone/ipad?

Har du noen gang tenkt tanken “Det hadde vært veldig kjekt om jeg hadde kunnet ta med alle disse filmene og episodene jeg har liggende på iphonen eller ipaden min:”?
Da har jeg programmet for deg.
Ipodme er et helt gratis program som superenkelt konverterer så å si alle filmformater over til mp4, som er det formatet iphone og ipad leser.
Programmet er kjempeenkelt å bruke, en bare drar inn de filmfilene en vil ha konvertert og trykker på convert, ikke noe knoting eller noenting.
Deretter er det bare å kopiere filmene over til din iphone eller ipad i itunes, voila!
Synes programmet er helt fennomenalt, anbefales på der varmeste.

Programmet kan lastes ned helt gratis her (bare klikk på Version 2.4 for å laste ned)

Her er instrukser, det er bare to steg:

Bilde: min pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg