spillbutikkjeden GAME går med tap for første gang på 15 år

Den store spillbutikk kjeden game har kunngjort at de kommer til å gå med underskudd for første gang på 15 år.
Spillkjeden legger skylden på blant annet at kundene er forsiktige med pengene i disse harde økonomiske tider,  samt at det er veldig lenge siden det kom nye konsoller på ,arkedet.

Jeg tror nok heller det er game selv som har mye av skylden for dette, vi har jo disse sakene jeg tidligere har skrevet om sak 1 og sak 2.
Og nå har jeg ikke vært i mange game butikker, vi har nemmelig ingen her oppe i nord, men de jeg har vært i gav ikke særlig godt inntrykk, høy musikk som dundret og gikk i bakgrunnen og maks utnyttelse av lokaler slik at det knapt er plass å gå (dette kan jo selvgølgelig variere fra butikk til butikk). Ikke var prisene spesielt gode heller.

Gamestop har nok også en god del av skylden for dette underskuddet, de har ikke bare rent mel i posen de heller, men jeg ville valgt Gamestop over game.

Handler du på game?

Kilde: Neogaf
Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg