Gammel ødelagt xbox = New and improved xbox?

For ca 2 månender siden ble 360’en til den ene broren min ødelagt nok en gang (thanks Microsoft).
Det er en slik gammel stor hvit 360 og dette er jo andre gangen den har blitt ødelagt slik.
Og nok en gang dro jeg bort på elkjøp med den for levering til reperasjon for ham.

Så gikk tiden uten at jeg hørte no om den før jeg fikk en sms her i morges om at den var klar til avhenting på elkjøp.
“Jaja tenkte jeg, det tok sin tid denne gangen, men bedre sent enn aldri right?”
Så litt utpå formidagen tok jeg meg turen innom elkjøp for å hente xboxen.
Jeg henvendte meg i “klageskranken” eller hva den nå egentlig heter, der en henvender seg for reklamasjoner på varer og slikt.

Fyrn som stod der satt igang og taste og klikke på datasystemet deres, og han tastet og klikket, og han fortsatte og taste å klikke. “Var da fælt så lang tid det skulle ta å få hentet denne xboxen da tenkte jeg for meg selv der jeg stod” og ventet.
Omsider fikk jeg et par lapper og setningen “du får en ny vare i butikken”.
Huh tenkte jeg, ny vare, det var overaskende, det stod jo at xboxen kunne hetens i sms’en, var vel no standardsms da.

Anyways, dette var jo positivt tenkte jeg, får broren min en ny xbox.
Så jeg dro inn i butikken og så naturligvis etter den beste 360 samlepakken jeg kunne finne 😛
Den beste jeg fant var en pakke med en av de nye mindre slim 360’ene med hele 250gb hd (Stort for å være 360) samt det flunkende nye spillet Call of Duty Modern Warfare 3.
Tok med meg esken i kassen og allt gikk smooth.


Så nå har broren min altså fått seg en splitter ny 360 slim med svær harddisk og et helt nytt spill. Not too shabby 🙂

Bilder: Google og min iphone

2 kommentarer
    1. trooor om jeg husker rett, at Elkjøp har en limited time sak på det å reparere. Klarer de ikke det er det rett og slett billigere for dem å gi ut en ny. Flaks for din bror 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg