Ukens spillutgivelser – Plumbers, Dinosaurs, Zeldas and more


Denne uken har vi en hel del spill som kommer ut. Her har vi de jeg betegner som de største utgivelsene denne uken.

Det starter på tirsdag med tredjepersons action open world spillet Assassin’s Creed: Revelations, det fjerde spillet i snikmorder serien til ps3 og 360, pc versjonen er utsatt til 2012.
Samme dag kommer også remaken av det aller første Halo spillet, Halo Combat Evolved Anniversary til xbox 360.
Jurassic PArk the video game kommer omsider ut også på tirsdag, spillet er et eventyrspill med handling lagt parallelt og etter den første Jurassic Park filmen. Det kommer til pc og mac i første omgang, ps3 og 360 versjoner er også på vei.
Saints Row The Third kommer også ut samme dag, spillet er et helcrazy gta aktig spill hvor fokuset er på å leke seg i en åpen verden og gjøre så mye helcrazy galskap en kan finne på. Det kommer til pc, ps3 og 360.
Torsdag er det seneste tilskuddet i Need For Speed familien soms tår for tur. Need For Speed The Run heter årets utgave og skal være mer historiefokusert enn tidligere spill, med en del sekvenser hvor en faktisk ikke sitter i bilen engang. Spillet kommer til pc, ps3, 360, wii og 3ds.

Så har vi fredagen.
Først har vi slåssespillet Ultimate Marvel vs Capcom 3, en forbedret utgave av Marvel vs Capcom 3som kom tidligere i år med ekstra karakterer og moduser. Det kommer til ps3 og 360.
Så har vi endelig Super Mario 3D Land, det nyeste Mario platformspillet til 3ds.
Det nye Zelda spillet, Zelda Skyward Sword kommer også ut på fredag omsider.
Og til slutt har vi sportsspillet Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games, hvor figurer fra Mario og Sonic spillene konkurerer i diverse sportsgrener. Spillet kommer til wii, en 3ds utgave vil komme til neste år.

Litt av hvert her.
De to jeg er mest spent på her er Super Mario 3D Land og Zelda Skyward Sword.
Spill jeg kunne tenkt meg å bare tatt en liten titt på men ikke kjøpe er Saints Row The Third (bare for litt crazy over the top stuff, ikke sikkert det er noe, men verdt en liten titt), Ultimate Marvel vs Capcom 3 (Phoenix Wright joins the fun), og kaaanskje Jurassic Park (c’mon it’s Jurassic Park). Assassin’s Creed spillene er såpass like hverandre og jeg har enda ikke spillt ut noen av de tre jeg har liggende så det spillet er jeg ikke særlig interessert i.

Er du spent på noen av disse spillene?

Originalbiler: Google og cdon

3 kommentarer
    1. Må inrømme at det er kun assasins Creed jeg har lyst på der 🙂 Ikke det at jeg kommer meg igjennom.. jeg ender vel opp med å titte på gamle byen igjen :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg