Film: Halloween (2007 remake) – Hva jeg synes

Tenkte jeg skulle ta en titt på remaken av Halloween idag, originalen kom ut i 1978, og dette er altså en nyversjon fra 2007.
En følger Michael Myers, en gutt på 10 år som har en del problemer, ikke bare oppfører så å si alle rundt ham seg som de største drittsekkene som finnes, han har psykologiske problemer også.
Og en dag etter å ha blitt provosert på skolen brister det bare for ham, og han går på en morderisk rampage.
Så sendes barnepsykiater MAlcolm McDowell inn, men det er ikke stort han kan gjøre så Michael blir sittende på psykiatrisk klinikk i 15 år. Men som seg hør og bør i skrekkfilmer sitter ikke morderen inen for godt..
Men nei dette var bra dårlige greier, filmen egnasjerte ikke overhodet. super usympatiske karakterer, kjedelig story og rett og slett uinteressangt bare. Eneste lyspunktet v ar Malcolm McDowell, men selv hans rolle virket noe slapp, ikke mye til barnepsykiater ihvertfall den karn det skal være sikkert.
Jeg skjønner liksom ikke om filmen vil at en skal få sympati med morderen Michael Myers eller ikke, snaker om å være omgitt av råttne personer ihvertfall.
Nei dette gadd jeg ikke å se på så jeg slo av etter litt under en time, jeg gidder ikke bruke tid på en så dårlig film.
Vil du ha spenning, gode grøss, bra story og gode skuespillere så styr unna denne filmen her!

Trailer:

Bilde: Google

4 kommentarer
    1. Filmen er helt grei, men man må ikke se på den som en remake av den gamle klassikeren fra ’78. Da feiler den på så godt som alle punkter. Som en egen film er den helt grei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg