Blog: Batman: Arkham City – The pre order costume chronicles

Det er et kjent sak at en titt og ofte får litt småtteri ekstra om en forhåndsbestiller spill, gjerne på gamestop’s butikker.
Men må si de har virkelig tatt helt av når det kommer til det nylig utgitte B atman: Arkham City.
Her er det i denne omgang snakk om forskjellige kostymer til Batman.
Hele syv forskjellige kostymer finnes det, og 6 av disse er fordelt på forskjellige butikkkjeder rundt om i verden.
En kan rett og slett ikke få tak i alle kostymene til Batman uten å kjøpe noe som seks kopier av spillet.
Her i Norge vet jeg bare om hvordan en får tak i to forskjellige kostymer.
Kjøper en samlerutgaven får en Dark Knight Returns kostymet ( den litt brede eldre Batman til venstre i bildet.
Kjøper en Steelbook versjonen får en Batman Beyond kostymet, det sorte helt til venstre.
Det litt gule kostymet helt til høyre får en visst om en kjøper blu-ray versjoner av Green lantern filmen, usikker på om dette også gjelder her i europa eller omd et bare er en usa deal.
Resten av kostymene vet jeg ikke om det går ann å få tak i her i norge engang.

Jeg fikk ihvertfall Batman Beyond kostymet, noe jeg ikke var så veldig  begeistret for da jeg ikke har noe forhold til den batman tegnefilmserien.

Jeg hadde aller mest lyst på 70 talls Batman kostymet ( den blå og grå i midten), vel 70 og 80 talls da, det var slik Batman, eller Lynvingen som han het i Norge på den tiden så ut da jeg leste Batman 😉
Det vanlige kostymet i spillet er ganske nice, men litt vel mye stæsj og panser på det liksom.
Blå og grå Batman er litt mer stilren og ikke overlesset med saker.


Fargene er litt dårlige pga bildet er tatt fra min tv

Det jeg så gjorde var å gå på det ofisielle forumet til spillet og legge inn et innlegg i bytte kostyme tråden som såklart var der. Etter veldig kort tid fikk jeg et svar av en venlig skjel som var villig til å bytte 70/80 talls Batman mot min Batman Beyond kode, yeey 😉

Alle kostymene vil kunne kjøpes som nedlastbart innhold senere i år sier spillutvikler Rocksteady.

Så nå har jeg det kostymet jeg aller helst ville ha, bare så synd at de gjør slikt som dette, at en liksom må hoppe igjennom så mange ringer for å få det en vil ja. Husker før jeg, da var slike ting som ekstra kostymer noe en låste opp i spill, ikke noe en måtte kjøpe.

Nå var det bare litt irriterende at jeg ikke kan bruke kostymet i historiedelen før jeg har klart spillet en gang hehe.
Fremdeles veldig fornøyd med at jeg fikk tak i kostymet da 😉

Hvilket kostyme fikk du med til ditt spill?

Bilder: min iphone

Spillet har en kjekk modus hvor en kan se på de forskjellige karakterene og kostymene, check out classic Batman 😉
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg