Nyeste spillkjøp: Rage

Det har komemt en del nye spill inn i samlingen siden sist jeg oppdaterte.
Først har vi skytespillet Rage til pc, var ikke så kjempeimponert av dette spillet.
Det skulle være en av de vakreste spillene ever saes det, ikek at jeg bryr meg om grafikken ,men når en reklamerer for noe lsikt så synes jeg det er skuffende at det slettes ikke ser særlig pent ut i det hele tatt og i tilegg sliter med grafikkproblemer ingen andre pc spill har.


T-skjorter er jo en morsomt ting å få med som forhåndsbestillingsgoodie da.
Framsiden på skjorten.


Og så baksiden.


Et skytespill på 3 dvd’er, ikke hver dag en ser det. Skjønner ikke helt grunnen til at det er så svært, ihvertfall ikke når grafikken ikke er spesielt skarp engang. Virker som feilslått teknologi spørr du meg.

BildeR: min iphone.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg