Steam har nå 35 millioner brukere (og litt synsing om Steam)

Valve har oppdatert sine nettsider, og der kommer det fram at steam nå har 35 millioner aktive brukere.
Ikke småtterier, for ett år siden hadde de visst 30 millioner så 5 millioner mer i året er jo ikke så verst det.

Jeg er ikke noen superfan av steam, synes det er et tregt program, tar altfor lang tid å starte opp.
Misliker at en må inn i det hver gang en vil starte spill en har kjøpt derfra, det blir unødvendig og mer tungvint å komme til spillene mine.

Misliker også det at jeg må være online for å starte dem, ja jeg vet en kan sette steam i offline mode, men tror det bare varer for noen dager i strekk før en igjen må online før steam lar deg starte spillene. Haaater slikt.
Jeg skal ikke være nødt til å gå online for å få starte spill jeg har kjøpt!
Hva skjer om steam går konk, hva gjør jeg med alle mine steam spill da Valve?!

Det er en fryktelig trend dette med slik online kopibeskyttelse. Det skal ikke være slik at piratene sitter igjen med den beste versjonen av spill, men det erjo nettopp slik det er nå.
Når jeg har kjøpt et spill så skal jeg kunne spille det absolutt når og hvor jeg selv vil, ikke når interentt sier det er greit.!

Men som butikk er steam pretty good, de har jo bøttevis med salg der, så om en skal kjøpe spill digitalt er jo steam deffinitivt det beste alternativet. Og å spille online er jo også bra gjort i Steam det er ikke å stikek udner en stol.

Hva synes du om Steam? Er det greit å måtte være online for å starte spill for deg?

Kilde: Neogaf
Bilde: Google

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg