Nyeste spillkjøp: Sega Mega Drive Ultimate Collection

Jeg har lenge hatt litt lyst på Sega Mega Drive Ultimate Collection til ps3.
Det er en samling med over 40 spill fra sega, hvorav mesteparten er fra konsollen Sega Mega Drive.
Synes samlingen har vært litt for dyr egenrlig og samtidig liker jeg jo helst å spille spillene på den ekte kosnollen, men nå fant jeg den til 129 kr på cdon så da slo jeg like godt til 😉
Mye morsomme spill der, Alle Sonic spillene, Shinobi 3, Golden Axe serien, Streets of Rage serien, Comix Zone, Kid Chameleon to name but a few.
Mye godbiter her 😉

Trailer:

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg