Siste spillkjøp: Siren Blood Curse (ps3)

Gjorde et lite kupp her forleden, kjøpte meg horrorspillet Siren Blood kurse til 109 kr.
Spillet begynner å bli vanskelig å få tak i nå på disc så syntes det var et bra kjøp jeg.
Legg merke til at det er slik gamel stil ps3 cover 😉
Testet demoen da spillet var nytt og likte det egentlig ganske så godt, så nå kan jeg endelig spille hele 😉

Spillet kan også kjøpes som nedlastbart spill til ps3 da, til 250kr om noen skulle være interesserte.
Liker å ha spille på disc om mulig jeg så derfor jeg har ventet, vel det og prisen hehe.

Trailer fra spillet:

4 kommentarer
    1. Iloona: Well spoted, det er faktisn en remake av det første Sirens pillet til ps2 😉
      MErket det var noe kjent med spillet da jeg startet å spille 😉

    2. kult, syns Forbidden Siren var sykt spennende, men merkelig gameplay, når man kunne se gjennom øynene til fiendene lissom. men veldig skummelt D:

    3. Iloona: Ja må si gameplayet har en tendens til å bli en smule uoversiktlig med all denne byttingen av synspunkter. Men skummelt er det 😉
      Litt The Grudge og Ringu i stemmning synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg