iphone: Retro platformspillet League of Evil gratis bare i dag



Det er en stund siden jeg har lastet ned noen nye spill til min iphone, men i dag kom jeg over at platformspillet League of Evil er gratis og bare akkurat i dag.
Spillet er et platformspill litt i stil med Super Meat Boy med en morsom retro inspirert visuell stil på.
Spillet er også stort med over hundrevis av brett.
Nå tenker du kanskje “Oh boy, platformspill på iphone med touch kontroller”, men tro det eller ei kontrollene i League of Evil er faktisk ikke så verst, noen av de bste iphone platformspill kontrollene jeg har testet.
De fungerer faktisk ikke så verst.

Som i Super Meat Boy er fokuset på å klare små brett på kortest mulig tid, så her gjelder det å kjappe seg gjennom baner. Ikke min favorittsjanger i platformspill, men hey it’s free.

Så hvorfor ikke ta en titt på spillet? Og husk det er gratis bare i dag!

Spillet kan lastes ned fra itunes her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg