Nintendo kutter prisen på 3DS – gratis spill til tidlige 3DS kjøpere!

Salget av Nintendo 3ds har gått langt fra så bra som Nintendo hadde håpet på og de har derfor kunngjort at de kutter prisen på konsolen med nesten 40% 11 august.

I tilegg vil de som går online med sin 3ds før 11 august få 20 gratis nedlastbare spill til sin 3ds.
Disse gratis spillene vil komme ut fra 1 september.

Det er snak om 10 NES spill, og 10 gameboy advance spill.
Nes spillene vil komme i salg for resten av 3ds brukere senere, mens Nintendo ikke har noen planer om å selge gameboy advance spillene noengang.

Wow, snakker om priskutt, også så fort da. 3ds gjør det virkelig ikke bra for Nintendo om de går til slike drastiske skritt som dette så fort.
Tror aldri jeg har hørt om en konsoll som raser slik ned i pris så kort tid etter lansering.
Kjipt for dem som betalte full pris for konsollen, men de gratis spillene er jo en flott bonus. Vil en jo plutselig få et bra utvalg med spill på maskinen sin da 😉
Jeg betalte 1995 for min 3ds så jeg klager egentlig ikke jeg, gleder meg til å få gratis spill bare (selv om jeg har en del av de annonserte fra før 😉 )
Har hatt lyst å spille gode gamle Ice climber en stund nå så flott at det spillet var der.
Det er mange andre gode spill på listen (vel, egentlig er det så å si bare gode spill der) så anbefaler folk å raska på å kjøpe seg en Nintendo 3ds, bare ca 1500 på cdon nå 😉

Nintendo har kunngjort noen av gratis spillene:

NES:

Super Mario Bros

Donkey Kong jr.

Balloon Fight

Ice Climber

The Legend of Zelda

Gameboy Advance

Yoshi’s Island

Mario Kart Advance

Metroid: Fusion


Wario Ware

Mario vs Donkey Kong

Kilde og bilde: Neogaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg