PS360 & VITA: Street Fighter X Tekken Comic Con trailer

Her har vi en ny trailer for Street Fighter X Tekken, spilelt der slåsskjemper fra Street Fighter og Tekken seriene braker sammen for første gang.
Det ser virkelig fargerikt ut, litt som en enda mer fargespraket versjona v Street Fighter 4, som om de liksom skrudde fargestyrken opp litt hehe.
En del nye slåsskjemper som ble vist fra i denne traileren, som Poison fra Final Fight og Yoshimitsu fra Tekken.
Er ikke så superinteressert i dette spillet, men har det en survival mode ( slåss mot uendelig rekke slåsskjemper på en energimåler) så kanskje.
Mer interessert i Tekken X Street Fighter, lurer på hvordan Tekken utviklerne vil tilpasse Street Fighter karkaterene Tekkens kampsystem.

3 kommentarer
    1. Det er faktisk litt vanskelig.. jeg spilte jo Street Fighter når jeg var liten, men tekken ettersom jeg ble eldre og fikk min Playstation.
      Kanskje litt ja takk begge deler, men jeg heller vel litt mot Tekken :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg