PS360: Fullstendig info om Batman: Arkham City Collectors Edition

Tidligere i dag skrev jeg om samlerutgaven av det kommende storspillet Batman: Arkham City, da uten bilde og fullstendig info.
Nå har disse kommet på bordet og her er alt pakken inneholder:

Batman statue produsert av Kotobukiya
Artbok
Tidlig tilgang til Iceberg Lounge Challenge Map og Batman: The Dark Knight Returns skin (kostyme til Batman)
Batman: Arkham City album fra WaterTower Music som inneholder originale sanger fra kjente artister, tilgjengelig via nedlasting.
Anime filmen Batman: Gotham Knight (Denne er god, kom opprinnelig ut i 2008.
Fire samlerkort

Virker litt bedre samlingen nå da, håper Batman: Gotham Knight er på blu-ray, men er vel tvilsomt.
Har liksom kommet til det punktet der det føles best å kjøpe filmer på blu-ray nå 😉

Jeg har allerede forhåndsbestillt min samlerutgave på Gamestop, har du?

Kilde og bilde: Neogaf

4 kommentarer
    1. Kom over bloggen da jeg søkte på hvor jeg kunne få kjøpt samlerutgaven til dette som kommer til å bli ett helt fantastisk spill.
      Jeg må ærlig talt si at jeg hadde enorme forventninger til denne samlerutgaven, da Arkham Asylum samlerutgaven var sinnsykt kul. Selv om det var relativt lite bonus innhold som fulgte med, fikk man jo en realsize batarang, behind the scenes og artbooken og denne enorme esken som alt kom i satt prikken over ien. Men statuen som følger med på denne utgivelsen så rett og slett uinteresant ut.
      Uansett så kommer jeg nok til å bestille samleutgaven for dette spillet da jeg rett og slett har gått å gledet meg til denne utgivelsen i snart 2 år..
      Du skrev du allerede har forhåndsbestilt det på gamestop, hvordan har du fått til dette? Bestillte du fra den engelske nettbutikken?

    2. Daniel: Heisann, morsomt at du fant bloggen min slik hehe.
      Ja er spent på Arkham City, men må si jeg synes det er litt skuffende at vi faktisk ikke får med et ordentlig cover til spillet. Det ligger bare i artboken. Esken blir litt stor å ha i hyllen liksom.
      Det er nok bare å gå på gamestop og si at du vil forhåndsbestille, det jeg gjorde 😉

    3. Ja når du nevner det så er det faktisk ikke noen ekse, utrolig snodig.. Skulle ønske Arkham City utgivlesen hadde vært mer lik Star Wars – The Old Republic Collectors Edition. Denne pakken ser helt enorm ut ! : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg