Siste nummer av Retro Gamer i hus

Da var faktisk nyeste nummer av Retro Gamer kommet.
Hadde egentlig ikke forventet at det skulle være ute allerede, men joda jeg fikk meg en gledelig overaskelse da jeg sjekket bladhyllene på Narvesen.
Merkelig det der at når jeg virkelig håper bladet skal være der så er det der ikke, men nå som da jeg bare tok en titt så var det faktisk der 😛

I dette nummeret feirer bladet Sonic The Hedgehog som er 20 år gammel. Det er også artikkler om Rayman skaper Michael Ancel, den Japanske spillutvikleren Treasure og mye mer.
Skal bli morsomt å lese 😉

Bladet har et flott spesialcover i anledning Sonic’s 20 årsjubileum:

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg