Progress report: Shadows of the Damned



Jeg Holder fremdeles på med mitt seneste spillkjøp Shadows of the Damned, det går litt etappevis.
Satt meg bom fast på et punkt for en liten stund siden, og såklart kan en ikke lagre når en vil og siste save er selvfølgelig et stykke foran der jeg sitter fast. Jeg sitter også fast i mørket, noe som betyr at helsen min går konstant nedover slik at jeg til slutt vil dø pg må loade siste save på nytt og atter en gang gå igjennom allt det siste jeg gjorde til jeg kommer til det fastlåste punktet. Frustrerende!
Anyways, jeg kom meg endelig forbi dette punktet så nå tror jeg spillets slutt er i sikte.
Er bra sikker jeg er på siste kapittel nå, hvert kapittel buker å være fem seks brett på så tror det vil gå rimelig greit nå.
Wish me luck! 😉

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg