Film: I Saw the Devil

Hadde hørt at filmen I saw the Devil skulle være bra så tenkte det var verdt en titt.
Men filmen var ikke noe særlig synes jeg.
Plottet er som følger.
Mann får kone drept av psyko, mann oppsøker og banker nevnte psyko, mann gir psyko penger til å få behandling for skadene. Mann oppsøker og banker opp psyko igjen og igjen.
Hovedpersonen i filmen får vi vite null om, vi føler ikke med ham, han er bare klisje hovedperson nr 293.
Vi følger faktisk morderen langt mere igjennom filmen, men problemet er at jeg har ingen interesse av å bli kjent med en gal morder. Filmen fokuserer mye på dreping og plaging av folk, nå jeg har ikke noe imot vold i filmer, men her har vi bare volden, ikke noe annet, da blir det ikke underholdende synes jeg.
Stoppet bare når det var ca 30 min igjen. Gidder ikke bruke tid på å se ferdig filmer jeg ikke liker, er jo rett og slett bortkastet tid.

Trailer for filmen:

2 kommentarer
    1. Jeg er 39 og vurderer å låne filmen, men det var fint du nevnte plot og filmen hørtes unektelig kjedelig ut, traileren så spennende ut. Men det er som du sier, er handlingen kjedelig og er det bare dreping uten noe som helst historie bak… så blir e kjedelig. Takk for tipset. kommer ikke til å låne filmen, penger spart er penger tjent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg