Tron: Legacy førsteinntrykk – why the cgi face?

Startet på filmen Tron: Legacy i går.
Så bare litt av den da det ble litt sent så her er førsteintrykket mitt fra filmen.
Soundtracket virker bra, storyen virker okei så langt.
Noe som ikke virker okei er “unge” Jeff Bridges cgi fjes.
Det skiller seg virkelig ut, en kan ikke unngå å se at det ser ut som noe fra en filmsekvens i et spill.
Nå har jeg bare sett “unge” herr Bridges i den ekte verden i filmen enda så kaan jo være fjeset ser bedre ut i dataverdenen, men jeg holder ikke pusten for å si det sånn.
Ganske sprøtt at de ikke klarte å lage noe bedre med alle de millionene de hadde til rådighet.
De skulle bare sminket Bridges litt istedet, det hadde funket utrolig mye bedre.
Og jeg er ikke noen som pirker på spesialeffekter i filmer, men kunne ikke unngå å legge merke til det her.
Det tar liksom vekk fokus fra det som faktisk skjer i filmen, hadde det bare vært sminket Bridges hadde en ikke sett så nøye på fjeset men heller brydd seg mere om handlingen.


Det er bare noe virkelig rart med det cgi fjeset, det er enda mer merkbart i nevegelse.

2 kommentarer
    1. Det er virkelig ikke det som er problemet filmen har. Problemet er manuset. Filmen gikk i gjennom intet mindre en 14 manusforfattere som har gjort hvert sitt for å crappe litt manus. Men det Kosinski til syvende og sist fikk til å lage var et visuelt mesterverk. Den er nydelig å hvile øynene på, skuespillerne trekker opp så godt de kan og musikken er strålende. Alt i alt syntes jeg filmen er knall – men jeg ønsker at de ikke drar Tron gjennom mannse søppel når de skal lage den tredje installasjonen.

    2. bumblebenni: Nå har jeg jo bare sett litt av flmen så langt, får se hva jeg synes om den når den er ferdigsett. Best part so far er soundtracket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg