Jeg er tilbake på Playstation Network

Endelig, der har jeg fått skiftet passord og fått koblet meg opp mot Playstation Network igjen.
Var ikke en helt enkel affære gitt.
Først prøvde jeg å skifte passord på selve ps3 konsollen, men pga stor pågang stoppet det opp midt i prosessen.
Neste utvei ble å skifte passord over epost, men et døgn gikk og ingen epost kom.
Jeg gikk til slutt inn på Sonys norske Playstation side og klikket på log in, så på forgot password, fyllte ut litt info og vips 1 min etterpå fikk jeg epost fra Sony hvor jeg kunne skifte passord.
Så nå er jeg altså endelig på psn igjen, som sagt jeg spiller lite online, men er nå godt å være oppkoblet igjen uansett 😉

Originalbilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg