Noen spill jeg venter på i nærmeste fremtid

De nærmeste spillene jeg venter på nå rangert etter utgivelsesdato:


L.A Noire (PS3) 20 mai
Noir etterforskings gta style med beste animerte fjes ever. Er fremdeles litt usikker på gameplayet i spillet dog. Men Elkjøp skal visst ha tilbud til 399 så tror nok det blir kjøp med mindre jeg finner ut noe dårlig ved det.
Skal bli veldig interessant å få vite hvor åpen og fri verden er, hvor mange random oppdragssorter det er, åssen selve etterforskningen foregår etc.


Dead or Alive Dimmensions (3DS) 20 mai
Ikke så superspent på dette egentlig, ikke vært noen stor fan av Dead or Alive serien, men begynner å få veldig lyst på et 3ds spill nå hehe. Skal ihvertfall følge med på omtaler av dette spillet og se hva de sier om innholdet i spillet og slikt. Tror ihvertfall det har en survival mode, noe jeg mener alle slåssespill bør ha. Dvs. en modus der en bare slåss mot uendelig antall motstandere for å se hvor langt en kommer uten å bli beseiret. Godt mulig det ikke blir kjøp av dette, men skal følge med.


No More Heroes: Heroes Paradise (PS3) 20 mai
Litt spent på dette, har alltid vært litt nysgjerrig på Wii versjonen, men den europeiske versjonen var så sinnsykt sensurert at jeg hoppet over spillet der. Denne versjonen er usensurert og har i tilegg masse ekstrainnhold som ekstra bosser og flere oppdrag. Hadde jo vært supert med en demo da siden jeg ikke har prøvd det. Og jeg kjøper helst ikke spill uprøvde.


Duke Nukem Forever (PC) 10 juni
Skytespillet som har vært under utvikling i 13 år. Kjempespent på åssen dette spillet faktisk blir, husker jeg spillte ut Duke 3D da det kom ut. Skal bli kjempemorsomt å spille. Håper demoen kommer snart. Balls of Steel Edition forhåndsbestillt for lengst. Duke byste til hyllen 😉


Nintendo 3DS Mai oppdatering
Spent på denne oppdateringen til Nintendo 3DS’en. En får blant annet E-shop kanalen hvor en kan laste ned spill, DSiware tittler skal visst også gå ann å kjøpe derfra og det er neon tittler der som jeg har lyst på. Shantae er blant dem. Ser ut som et kjempeflott 2d platformspill. Andre ting som kommer i oppdateringen er muligheten til overføre dsiware spill en har kjøpt til sin dsi til 3ds’en sin. En internet browser kommer også. Er spent på hvilke 3DS spill som er klare til nedlasting når denne oppdateringen kommer, kasnkje Nintendo har noen godbiter på lur?


Alice: Madness Returns 17 juni
Er litt spent på dette her, liker stilen på det. Dunkel og dyster versjon av eventyrland.
Ikek helt solgt på gameplayet enda, men synes å huske det skulle komme en demo heldigvis.


Dungeon Siege 3 (PC) 17 juni
Diablo aktig hack n slash action rpg, hver gang jeg leser om en ny diablo aktig action rpg får jeg et håp om at noen kan komme nær den serien, men hittil har det egenltig aldri skjedd. Diablo serien troner over alle andre spill i denne sjangeren. Håper dette kan bli bra, men tviler å at det har noe replayability i forhold til Diablo spillene. Jeg mener, folk spiller jo enda Diablo 2, 10 år etter spillet kom ut!


The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (3DS) 17 juni
En ny versjon av et av mine absolutte favoritt spill, gleder meg veldig til å spille dette på nytt. Håper det er like bra som originalen er. Veldig bra at Master Quest modusen er inkludert, faktisk aldri spillt den selv om jeg har den på Gamecube. Gelder meg til å utforske Hyrule på nytt, spent på allt egentlig, musikken, grafiske oppdateringer, skal bli kjempemorro 😉


Star Fox 64 3D (3DS) 14 juli i Japan
Enda en nyversjon til Nintendo 3DS, denne gang av Nintendo 64 spillet Star Fox 64 (Lylat Wars i europa).
Personlig har jeg nok spillt det originale Star Fox til Super Nintendo langt mere enn N64 spillet, men tror dete kan bli en bla remake. Ikke sånn megaspent på dette, men kan vise seg å bli bra. Lurer på om de kanskje har lagt til noe snacks i spilelt som nye brett og sånt. En hemmelig remake av Snes spillet hadde jo vært utrolig da 😉

Så dette er vel det jeg venter på i aller nærmeste fremtid, vel helt til jeg kommer på ting jeg har glemt av da 😛

Noen som er spente på noen av disse spillene? Eller kanskje noen som ser fram til noe annet i nærmeste fremtid?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg