Nyeste spillkjøp: Mortal Kombat (sorta) og Metroid: Other M

Jeg har ventet på PS3 spillet Mortal Kombat ilaange tider nå og idag kom det endelig ut.
Hadde forhåndsbestillt Kollectors Edition (med K :P) for lenge siden, men den hadde de såklart ikke fått inn enda.
Heldigvis fikk jeg låne en vanlig versjon av spillet til Kollectors Edition kom inn, var jo god service av Gamespot der det må jeg si.
Irriterende dette at GAmestop ikke får inn spill en har forhåndsbestillt, her her en gått og ventet i lange tider og så når dagen endelig er her så er ikke spillet mitt der..

Når jeg var innom Gamespot fikk jeg også øye på en pall med tittler som var på påskesalg, der lå faktisk Wii spillet Metroid: Other M som jeg har vært litt nysgjerrig på, men ikke kjøpt pga daet var for dyrt, spesielt når det ikke finnes noen demo å prøve først.
Men nå var det satt ned til 99kr så da tenkte jeg at skitt au, jeg slår til 😉
Så sånn sett gikk jo dagen idag bedre enn den kunen gått, kunne endt opp med ingen spill og istedet endte jeg opp med to (Sorta 😛 )

Noen andre som har kjøpt seg noen nye spill i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg