Ikveld er det Oscar utdeling

Idag er det jo Oscarutdeling gitt.
Nå har jeg bare sett en av filmene som er med i år da, nemmelig Toy Story 3, så go Toy Story 3!
Den er jo faktisk nominert til både beste film og beste animasjons film, ikke ofte det skjer.
Veldig god film det, hadde vært noe om den vant beste prisene, men er vel tvilsomt.
Black Swan virker litt spennende så den tror jeg at jeg må prøve å få sett, når det kommer til de andre filmene.
Har du noen OScar favoritter?

Sendingen starter på Nrk1 kl 22.50 og fortsetter utover natten.
Jeg har ikke tenkt å se på den, men kanskje jeg ser litt på den i morgen bare for å få med meg åpnings sekvensen, bruker å være gode de noen ganger, litt morsomme. Men hadde vel vært mer givende for meg om jeg hadde sett flesteparten av filmene som var nominert.


Lykke til Toy Story 3!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg