SpillBlog: Game Dev Story – I Rubot redder bedriften

Oi, det var nære på.
Jeg hadde akkurat brukt mine hardt oppskrapede penger på å kjøpe inn utviklingsutstyr for å kunne lage spill til psp. Problemet var at jeg ikke hadde nok penger til å faktisk kunne laget et spill til den.
Men tro det eller ei, etter å ha fullført noen kontrakter, som innbar å lage noen mini games, og å lage musikk til en film. Så fikk jeg endelig nok til å faktisk lage et PSP spill.
Robot skytespillet “I Rubot” solgte hele 1.679 834 eksemplarer og gav meg rikelig med penger i kassa til å lage flere spill, puhh 😉
Morsomt spill dette synes jeg.

Game Dev Story er et strategispill til iphone/ipad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg