360: Halo 1 remake angivelig ute 15 november

Ifølge spillsiden joystiq skal en remake av spillet Halo fra xbox komme ut på 360 10 november, som også er 10 års jubileet for da spillet opprinnelig kom ut.
Det skal være snakk om en remake og ikke bare en versjon i høyere oppløsning. Spillet skal også kjøre i 1080p oppløsning samt støtte 3d tv’er.
Hmm, kunne de ikke bare laget et helt nytt spill istedenfor? Skal de fortsette slikt må de jo snart remake resten av de tidligere spillene også..

Tja, jeg er ikke no fan av Halo serien, eneste jeg liker med spillene er Firefight modusen som var i det siste spillet, Halo Reach.
Det er en modus der en spiller enten alene eller med venner mot vilkårlige bølger av fiender. Dette gjør at spillet så å si varer uendelig, noe jeg egentlig alltid ser etter i spill 😉
Men bortsett fra den modusen har jeg aldri likt Halo spillene, bare en generisk sci-fi fps for meg de spillene.

Kilde: Joystiq
Bilde: Gamefaqs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg