DS: Shantae: Risky’s Revenge ute i Usa nå!

Platformspillet Shantae: Risky’s Revenge er nå ute på Dsiware i Usa.
Spillet er en oppfølger til Shantae på gameboy color fra 2002.

Jeg håper det kommer ut her snart, hade jeg bare hatt dsiware på ds’en min da…

Skikkelig flott 2d spill dette her, bare ta en titt på skjermbildene.
Skulle nesten ikke tro at noen kunne laget et spill som dette i 2010. Gleder meg til jeg får prøvd det selv.

Dsiware er en nedlastingstjeneste på Dsi og DsiXL hvor en kan kjøpe spill og programmer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg